Herculeaanse Thanksgiving 2018. Onze nieuwste traditie (sinds 2017), is er eentje die rechtstreeks uit Amerika is komen overwaaien: Thanksgiving. Want elkaar bedanken, inspireren en motiveren, dat raakt helemaal aan de kern van het Herculeaanse DNA. En zo verwelkomde ons core team opnieuw een selectie van fans, klanten, aandeelhouders, RvA en RvB leden, partners en stakeholders.
Mensen samenbrengen en connecteren, dat is nu net onze toegevoegde waarde. En dit in een prachtige setting, want dat is het minste dat gezegd kan worden over het kantoor annex concept store van Buro Project.
Wat net zo sterk in de smaak viel, was de feestelijke catering, met onder andere rundscarpaccio, tot gerookte eendenborst, pompoensoep, vegetarische pasta en een stoofpotje van everzwijn, waren die trouwens allemaal volledig in het Thanksgiving thema.
Op het programma stond onder meer een speech van Yves Vekemans, over het voorbije jaar en een vooruitblik op de toekomst. Enkele voorbeelden van projecten uit de voorbije maanden:
- vokAvontuur
- CoderDojo
- BNP Paribas Fortis
- Deloitte Games
- Pomax Games
- Hubo
- SVS wordt Moev
- Beach Games Zemst
- Telenet Business Sky Climb
- Vlaams-Brabant brengt personeel in balans
En dan hebben we het nog niet eens over de Hercules Trophy of de Pink Ladies Games gehad! Meer van onze verwezenlijkingen vind je trouwens hier.
Na een korte break deelde Inge Van Belle, mede-oprichtster van Herculean, de best practices rond het opstarten, implementeren en bijsturen van een succesvol well-being beleid met alle aanwezigen. Meteen de ideale introductie voor meer balans op de werkvloer, want laat ons wel duidelijk wezen: je privé niet meenemen naar je werk en vice versa, dat is echt een fabeltje.
Tenslotte kregen alle aanwezigen de kans om de Buro Project concept store onder begeleiding verder te ontdekken. Quasi iedereen ging daar graag op in. Chapeau voor de Buro Project interieurarchitecten en de rest van het team!
Na deze Thanksgiving editie voelen we ons meer dan ooit gesterkt in onze coöperatieve visie om al onze stakeholders regelmatig samen te brengen en zo onderling meer business te realiseren. #WeAreHerculean