Made in

Fan Friday: Made in!

Fan friday: Made in! Made in, Vlaanderen’s digitale business-to-business platform voor ondernemingen en managers, levert bedrijfs- en economisch nieuws. Made in is een initiatief van Mediahuis.

Dominique De Pesseroy, Made in’s Marketing Manager, legt uit dat ze een extra stap zetten om hun exclusieve contacten te onderhouden. “Als B2B-merk vinden we het heel belangrijk om echt nauw verbonden te zijn met ondernemers. We geven ze een luisterend oor en geven ze de cruciale informatie die ze nodig hebben om succesvol te zijn. Evenementen zoals Hercules Trophy geven ons de kans om nog meer contacten te leggen met lokale bedrijfsleiders en bedrijven“.

Made in Mechelen op Hercules Trophy

Bovendien is een wedstrijd als Hercules Trophy een ideale gelegenheid om als team samen te komen en de onderlinge banden te versterken. We hechten niet alleen veel waarde aan onze relaties met onze lezers en bevriende ondernemers, maar ook aan interne relaties. Een goede sfeer en een vlotte samenwerking op kantoor is uiterst belangrijk en we zijn ervan overtuigd dat een wedstrijd waarin teamwork essentieel is, aan beide aspecten bijdraagt!

Dat is geen holle zin, want Made in had niet alleen een team dat hun bedrijf vertegenwoordigde op Hercules Trophy in Antwerpen, maar stuurt ook twee teams naar Mechelen en sponsort de (treffend genoemde) geblinddoekte Golf Cart Driving Powered by Made in. “Die uitdaging benadrukt perfect het belang van zowel het blinde vertrouwen in collega’s als de bereidheid om hen te helpen, twee waarden die absoluut noodzakelijk zijn in onze organisatie. De geblinddoekte Golf Cart Driving Powered by Made in test niet alleen deze vaardigheden van alle deelnemers, maar verbetert ze ook“, aldus De Pesseroy.

Blindfolded Golf Cart Driving

Sinds meer dan 5 jaar is Made in een trouwe partner van Hercules Trophy. Elk jaar neemt het bedrijf deel met zo’n 5 tot 10 bedrijfsteams, bestaande uit medewerkers, ondernemers en klanten.

Naast een platform voor dagelijks economisch en ondernemend nieuws, richt Made in zich ook op live-evenementen waarin inspireren, netwerken en genieten, maar ook de lokale gemeenschap centraal staan – net als bij Hercules Trophy.

Wil jij deelnemen aan de volgende editie van de Hercules Trophy? Schrijf je hier in!

Bekijk de onderstaande video: