Family Fun Days: voor veel grote bedrijven is het een echte uitdaging om een concept uit te denken waarin ze echt iedereen samenbrengen.
“Laten we naar een pretpark gaan”, gebeurt vaak. Makkelijk te doen: jekoopt kaartjes en deelt ze uit aan de medewerkers. Je vraagt het park om een aparte zone met catering en wat branding met een podium: iedereen weet wat hij kan verwachten.
Bij Herculean Alliance geloven we dat het een goed begin is. Je laat je werknemers en hun families zien dat ze belangrijk zijn. Maar ben je ervan overtuigd dat je je doel hebt bereikt?
Stel jezelf volgende vragen:
- Kwam iedereen opdagen? Kwamen er meer of minder mensen opdagen in vergelijking met vorig jaar?
- Kijkt men uit naar de dag en is iedereen op de hoogte?
- Was iedereen geëngageerd en had iedereen plezier? Niet alleen de kinderen of de gezinnen met kinderen?
- Heeft je bedrijfsboodschap bij iedereen weerklank gevonden?
Onze Family Fun Day brengt het naar een hoger niveau. Laten we beginnen met een van de voorbeelden die we onlangs organiseerden: een Family Fun Day voor meer dan 5.000 mensen.
Samen met de HR-afdeling ontwikkelden we een compleet “actief pretpark” met meer dan 50 activiteiten en activeringen, 30 gezonde voedingwagens, 4 zones (Vitality – Discovery – Energy – Adventure – Splash), een bedrijfszone waar de bedrijfsclubs hun activiteiten konden promoten en een centrale village met podia en voorstellingen.
Family Fun Days: feedback
- De kinderen: “Geen wachtrijen, exclusieve toegang en zoveel dingen die we nog nooit eerder hebben gedaan. Het was cool om activiteiten te doen met mijn ouders!”
- De ouders: “We deden actieve dingen met de kinderen in plaats van een passieve toeschouwer te zijn en de kinderen konden gezond eten in plaats van de suiker die ze eten en drinken in typische pretparken.”
- Medewerkers zonder kinderen: “Heerlijke sfeer, lekker eten, activiteiten voor ons ook, leuke optredens en we konden contact maken met veel collega’s in het centrale dorp.”
- De bedrijfsclubs: “De perfecte gelegenheid om medewerkers te betrekken bij onze activiteiten.”
- HR: “Het aantal mensen dat deelnam was hoger dan vorig jaar en iedereen vond het geweldig. We lieten onze echte bedrijfswaarden zien, hadden gemoedsrust en dit alles voor een zeer competitief budget.”
Wil je een Family Fun Day organiseren? Neem dan contact met ons op en laat ons uw dag co-creëren met activiteiten, een geweldige locatie, catering, entertainment, branding, communicatieplan, website, enz.
Of je brand activation agency erbij betrekken? Wij werken graag met hen samen om jouw boodschappen over te brengen!
Contacteer ons: info@herculeanalliance.com