image/svg+xml
Arena

Nu al 40% meer teams voor Hercules Trophy 2020

By:

We worden overspoeld met inschrijvingen voor de Hercules Trophy 2020 en daar worden we blij van. Op dit eigenste moment zijn er nu al 40% meer teams ingeschreven voor Hercules Trophy 2020 dan hetzelfde moment vorig jaar. En de echte campagne moet nog starten! We maken ons dus nu al klaar voor een, zo mogelijk, nog straffere editie 2020 op 26, 27 en 28 juni.

We luisteren elkaar opnieuw naar onze eigen mensen en naar onze klanten en gaan daarbij op zoek naar het waarom. Hercules Trophy is één van onze Arena concepten en steeds opnieuw een moeilijk concept om uit te leggen aan iemand die er nog nooit was. Onze fans ondervinden dat zelf als ze het moeten uitleggen aan iemand die het niet kent.

Bedrijven begrijpen maar al te goed de kracht van teambuilding, networking, familiedagen en wellbeing programma’s maar snappen nog niet altijd dat die drie combineren pas echt krachtig is.

Dit is wat we te horen krijgen van onze fans:

  • Bart Swimberghe, Head of Smart Advertising Solutions Proximus & Vice President of the Board at Belgian Association of Marketing (BAM):Het is een experience avant la lettre. Al sinds 1999 hebben ze een bijzondere combinatie gemaakt van feesten, B2B, teams only, networking en gamification. De unieke vibe die van ’s morgens aan de poort al leeft, vind je ondertussen ook terug op de bekende festivals. Dance battles, MC’s met een hoek af, teams die helemaal verkleed komen, CxO pétanque, foute momenten a la Moose Bar, openingsceremonie, geweldige battles: Hercules doet het al 20 jaar en ik was erbij van bij het begin!
  • Paulien Vandersmissen, stagiaire bij Herculean: “First timers zijn altijd verbaasd dat ze om 8u. ’s morgens al compleet uit de bol gaan en dat onze crew zo vriendelijk is. Ze zijn ook verbaasd over het ontbreken van wachtrijen en de vlekkeloze timing van alle activiteiten. Ik ben een Millennial en vind het straf dat echt alle generaties hier uit hun dak gaan.
  • Liesbet Schroven, Global Product & Process Manager CRM bij Caterpillar Logistic: “Het is een ervaring die lang leeft op voorhand en erna. Teams bereiden zich voor via de website, dagen mekaar uit, zoeken supporters, bepalen hun strategie, hun joker, creëren een identiteit…Kortom: het leeft enorm en op de dag zelf kunnen ze maximaal genieten!
  • Frederik De Kriek, Owner Buroproject: “Mensen die zich inschreven maar nog nooit meededen, kampen dan met “angst” voor het onbekende. De naam “Hercules Trophy” doet vermoeden dat het gaat over een zware individuele obstacle race, waar je “af” gaat tov van je sportieve collega’s. Niets is minder waar. Het is helemaal geen race. Het is een echte team ervaring waar IEDEREEN kan aan meedoen. Het is de kracht van het team die het verschil maakt. Het feestje achteraf maakt het echt onvergetelijk.

Nog niet ingeschreven? Geen paniek. Er is nog plaats, maar wacht zeker niet te lang om vroegboekkortingen te krijgen.