Stijn van Kamp Waes en Herculean Alliance starten een bedrijf.
image/svg+xml
Aura

Stijn van Kamp Waes lanceert MissionMe samen met Herculean Alliance.

By:

Mechelen, 13 januari 2020. Stijn van Kamp Waes en Herculean Alliance starten een bedrijf.

Foto: VRT – De Mensen

Operator Stijn, bekend van het TV-programma “Kamp Waes” start samen met Herculean Alliance een bedrijf gespecialiseerd in leiderschap. De naam van het nieuwe bedrijf luidt MissionMe. “Unleash your force. Your journey to a better leader.”

Stijn start Mission Me

De opdracht van MissionMe bestaat erin om bedrijven te helpen werken rond “leiderschap”. Daarvoor worden zowel keynotes, workshops, volledige trajecten en zelfs een personal development center georganiseerd. De aanpak is gebaseerd op de best practices van de Special Forces.

Maar daar stopt het niet. De bedoeling van MissionMe is ook om jeugdkampen te organiseren voor jongeren van 16 tot 21 jaar. In de Krokusvakantie zal MissionMe al 30 jongeren op sleeptouw nemen gedurende 1 week in de Ardennen.

Stijn de ondernemer

Na zijn Special Forces carrière wilt Stijn zijn kennis, samen met zijn team, naar de bedrijfswereld brengen. Zijn marktbenadering past naadloos in de strategie van Herculean Alliance dat samen met Duval Union een ecosysteem uitbouwt van employee engagement specialisten. Zo helpen we bedrijven om engagement te meten en te verbeteren.

Als kersvers ondernemer past Stijn binnen het Herculeaanse DNA. Het Special Forces verhaal maakt daarbij deel uit van “leadership development“. Laat nu net leiderschap een cruciale component zijn om employee engagement te verbeteren.

stijn kamp waes herculean alliance
FOTO BAS BOGAERTS

Een stereotiep profiel voor een Special Forces Operator bestaat niet, volgens Stijn. “Er is echter één gemeenschappelijke deler die ze allemaal bezitten en dat is de onvoorwaardelijke wil om te slagen in alles wat ze doen. Met deze mindset in het achterhoofd wil ik, samen met het team van MissionMe, mensen de kans geven een betere versie van zichzelf te worden. Dit in een hele brede context. Dat is de reden waarom we verschillende programma’s gemaakt hebben, op maat van elke doelgroep.

Stijn en Herculean Alliance

In de voorbije maanden hadden we diepgaande gesprekken met Stijn en zijn team om ten gronde te begrijpen wat bedrijfsmensen kunnen leren van de Special Forces wereld, zonder dat het “militaristische” daarbij de bovenhand krijgt.” aldus Yves Vekemans. “We ontdekten dat het een tweerichtingsverkeer is en dat de twee werelden van elkaar kunnen leren. Het stereotiepe beeld dat we hadden van Special Forces uit typische fictiereeksen werd gaandeweg een stuk genuanceerder. Zo bleek de Special Forces realiteit er vooral een te zijn van sterk persoonlijk en kwetsbaar leiderschap.”

Ook voor Stijn en zijn team was het een kwestie van dagelijks bijleren over een nieuwe wereld. Het viel ons op dat hij vanuit zijn opleiding de vaardigheid had ontwikkeld om goed te luisteren en snel informatie te absorberen. De leergierigheid en luisterbereidheid zijn sleuteleigenschappen binnen onze Herculeaanse cultuur. “Grow thyself” is ons sleutelwoord voor 2020.

Samen met Duval Union gingen we aan het werk met onze B2B specialisten om een ondernemersverhaal te starten. De Herculean Alliance neemt een belangrijke minderheidsparticipatie en laat Stijn ondernemen. We stellen ons netwerk open en coachen met onze know-how waar nodig.

MissionMe Stijn Herculean Alliance

Voor bedrijven

Leiderschap is een cruciale component om meer employee engagement te realiseren. MissionMe biedt daarom inspirerende keynotes, workshops en langere trajecten aan, gebaseerd op de best practices van de Special Forces. Interesse in een vernieuwend leiderschapstraject? Contacteer ons .

Voor jeugd

Binnenkort kondigt MissionMe een eerste jeugdkamp aan voor jeugd tussen 16 en 21 jaar in de Krokusvakantie. Abonneer je hier voor de MissionMe nieuwsbrief om als eerste op de hoogte te zijn. Of volg ons nu ook op Facebook en Instagram.