Crowdfunding gaat over… ambassadeurs. Crowdfunding bij Herculean gaat over het creëren van een opportuniteit voor fans om ambassadeur te worden en meer betrokken te zijn bij het succes van Herculean.
Mensen verwarren nog al te vaak crowdfunding met donaties. Dat is niet (altijd) waar het over gaat. En al zeker niet bij de Herculeaanse crowdfunding. Het gaat over het tillen van de fangemeenschap naar een volgend niveau . Het gaat over luisteren naar ambassadeurs en hen belonen met een aandeel in het bedrijf. Het gaat over het creëren van een return op lange termijn.
Crowdfunding gaat over… ambassadeurs
Herculeaanse Ambassadeurs krijgen daarnaast ook extra voordelen:
- Een financiële return als het bedrijf het goed doet, niet een schenking waarbij je je centen niet terugziet;
- Op de eerste rij zitten op het vlak van informatie als een aandeelhouder via het MyMicroInvest platform.
- Netwerken met andere interessante ambassadeurs zoals jezelf.
- Elk Herculeaans land beslist zelf over de extra voordelen voor ambassadeurs. In België betrekken we bijvoorbeeld alle ambassadeurs in de Ambassadors Club tijdens de Herculean Days.
- Eeuwige liefde van de Herculeaanse stichters. Je moet weten dat het al van het prille begin was om de deelnemers mee te betrekken in het bedrijf. Om dit te kunnen doen, moesten we echter eerst bouwen aan een solide fundering en een duurzaam business model. Na 5 jaar hard werken is de timing nu goed om het volgende hoofdstuk te schrijven en het succes te delen met de fans.
Wat vragen we?
1. Wees een echte Herculeaan en verspreid de vibes.
2. Steun de crowdcampagne via MyMicroInvest. Je wordt ambassadeur vanaf 100 EUR. Een dergelijke crowdfunding campagne kan enkel gebeuren na een grondige screening door financiële instellingen, een professionele Raad van Advies, bestaande aandeelhouders, institutionele investeerders en het platform MyMicroInvest.
Hoe?
We organiseren een lanceringsevement op 15 februari voor een selecte groep. Nog slechts 10 plaatsen beschikbaar. Laat ons weten of je wilt aanwezig zijn en waarom. Kan je niet komen, maar wil je op de hoogte blijven, laat dan je opmerking achter in het commentaarveld. Eens de campagne gelanceerd is, zal je een mail krijgen met meer informatie.
We hopen dat je deel wilt uitmaken van dit nieuwe hoofdstuk en dat je crowdfunding op de kaart help zetten!