Kanoo Fun Day: Familiedag en Teambuilding in één klap
The Kanoo Group, het concern in de VAE en Oman, houdt elk jaar een Fun Day voor 700 medewerkers en hun familieleden. In 2017 besliste de directie om hiervoor beroep te doen op Herculean Alliance. De bedoeling was om deze keer het teambuilding én familiegebeuren te combineren.
Voorafgaand aan het evenement werden alle medewerkers aangemoedigd om hun eigen team te vormen en catchy slogans en taglines voor hun teams te ontwerpen. De enorme hoeveelheid online stemmen voor de ‘Coolest Team Contest’ liet zien hoe enthousiast de deelnemers waren.
We gingen van start met de aankomst van de medewerkers met verschillende bedrijfsbussen. Zij kwamen als eerste het park verkennen om zich daarna te registreren. Na een verfrissend rondje met welkomstdrankjes en hapjes, was er de warming-up onder leiding van een professionele Zumba-trainer. Vooral de kinderen leken te genieten van de ochtendgymnastiek.
Verschillende georganiseerde spelletjes zoals Rip Slinger, Minute to Win It, Poly Volley, Disc Golf en Pétanque werden elk gespeeld door deelnemende teams, wat zorgde voor een gevoel van camaraderie, plezier, teamwork en sportiviteit onder de deelnemers. In totaal namen 56 teams van elk 7 leden deel aan 5 verschillende games. De nodige competitiviteit tussen de familieteams was aanwezig. Hun inzet werd uiteindelijk rijkelijk beloond. Op het einde mochten ze hun trofeeën in ontvangst nemen van niemand minder dan mevrouw Maha Kanoo, eigenares van de Kanoo Group.
Dit is wat Mohammad Tariq, Regional Performance & Rewards Manager te zeggen had: “Niet een citaat maar een feit…Hercules heeft de kloof tussen het concept van plezier maken en KANOO enorm helpen verkleinen”.
Familiedag en een eigen teamevent combineren: het kan. Zoals op de Kanoo Fun Day met een familiedag en teambuilding in één klap. Het voordeel hiervan is dat u de familieleden maximaal kan betrekken bij de organisatie. Daardoor leren ze elkaar pas echt kennen. Bij Fabrica, één van de vier pijlers binnen Herculean Alliance, weten we hoe dit aan te pakken. Helemaal in uw tone of voice en in lijn met uw DNA.