Waarom uw merk en de Pink Ladies Games een perfecte match zijn? – Waar moeten we beginnen… 😋
Kent u Pink Ladies Games al? We zijn een ladies-only event waarbij honderden vrouwenteams zich gedurende een halve dag grandioos amuseren. Dit aan de hand van zes ludieke battles, een Belgische stad ontdekken én donaties inzamelen voor Think Pink. Van unieke girlpower gesproken!
Het draait om FUN(d)raising, vriendschap voor het leven, teamwork, solidariteit, city marketing en women empowerment. Bekijk zeker eens de after-movies.
In 2021 hebben we -ondanks de pandemie- 1 editie mogen organiseren in Geel. Het voelde heerlijk om dit weer te mogen doen. En het toont aan dat we zelfs in deze bizarre tijd, samen het verschil kunnen maken. ♡
Ondanks de tegenslag blijven we investeren en geloven in de eventsector. Verbinden, elkaar steunen en inzetten op een gezonde en actieve levensstijl zijn belangrijker dan ooit. Daarom zijn we nu al volop bezig met de volgende edities in 2022, en hiervoor zijn wij nog op zoek naar dynamische merken.
Waarom uw merk met de Pink Ladies Games verbinden? Vijf redenen!
1. Connecteer met straffe madammen
Verbind uw merk met de Pink Ladies Games, en connecteer zo met ons breed doelpubliek: straffe madammen van alle leeftijden die zich inzetten voor het goede doel en houden van fashion, food en fit lifestyle. Dat zijn er ongeveer 1 miljoen op sociale media en daar zetten we hard op in.
Deze merken slaagden er al eerder in om een breed publiek te activeren dankzij Pink Ladies Games: Suzuki, C&A, Flair, Libelle, STIHL, De Witte Lietaer, Dextro Energy, en vele anderen.
Wist u trouwens dat:
- Een Pink Ladies Games sponsormerk bij 68% top of mind is na afloop van ons event?
- Bij een hoofdsponsormerk is dit zelfs 81%!
2. Steun een goed doel: Think Pink
Borstkanker treft 1 vrouw op 8. Dat is veel, veel te veel. En dat vindt Think Pink Europe ook.
Daarom nodigen we brands uit om via Pink Ladies Games de schouders te zetten onder de strijd tegen de meest voorkomende vorm van kanker bij vrouwen. Laten we ons samen inzetten voor deze missie!
3. Surf mee op de hype
We werken met een tiental Pink Influencers. Enkele deelnemende teams kunnen een vrouwelijk rolmodel winnen als coach bij de battles.
Soort influencer:
- Onderneemster
- Fashionista
- Sportvrouw
- Foodie
- Fit lifestyle coach
- Lady Boss
- van alle leeftijden uiteraard…
Uw merk wordt dus ook gepromoot door bekende gezichten.
4. Val op in heel België
Deze steden waren al eens playground voor onze games: Geel, Mechelen, Lier, De Panne, Genk, Leuven, Brugge, Middelkerke, Roeselare, Hasselt.
In 2022 plannen we terug zo’n 10 edities in verschillende steden. Uw merk zal dus in heel België opvallen.
Wist u trouwens dat we ook een Pink Ladies Games organiseren in Dubai? We gaan niet enkel die extra mile voor onze pink events, even more miles… 😋
5. Draag bij aan een betere (roze) wereld
Met Pink Ladies Games trekt u volop de kaart van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO), en dus ook van de SDG’s van de Verenigde Naties. Is dat niet mooi? Mensen verbinden, een positieve noot, solidariteit, actieve levensstijl, Think Pink steunen… Het imago van uw brand wordt dus versterkt door ons unieke concept.
Dus, wat denkt u? Maakt u graag deel uit van deze mooie roze wereld? Then let’s show the world waarom uw merk en de Pink Ladies Games een perfecte match zijn 🥰.