De experten en jongerenjury kreeg een uitgebreid employee engagement case ingezonden door het uiterst enthousiaste team van uitzendkantoor Accent Jobs. Hun inschrijving viel bij de Employee Engagement Awards binnen de grootste categorie, die met meer dan 500 werknemers. De beide jury’s waren meer dan onder de indruk en zo sleepte Accent niet enkel de Gold Award in de wacht maar ook de Millennial Award!
“Een beeld zegt meer dan duizend woorden.” Met dat gezegde start het team van Accent aan hun pitch. Ze tonen een video waarin een uitzendmedewerkster verrast wordt door het bedrijf. Volgens hen mocht Katrien eens in de bloemetjes gezet worden door haar harde én broodnodige werk. Katrien krijgt vervolgens van verschillende personen te horen welke positieve impact haar inzet heeft gehad.
“Als je het hebt over employee engagement, dan moet je een medewerker aan het woord laten.” zegt Charlotte. Dat was voor hen één van de hoofdredenen waarom ze hun pitch begonnen met de video
Hierna neemt Anneleen het woord en deelt haar eigen ervaring met Accent. Enkele jaren geleden stapte zij bij het uitzendkantoor binnen met een klein hartje. Haar C.V zat vol met gaten, enkel relevante ervaring in de horeca enzovoort. Het was geen evidentie maar toch besloot Accent Jobs om haar een kans te geven. Door de jaren heen evolueerde ze van telefoniste naar juriste. Anneleen kreeg dé kans waar ze eeuwig dankbaar voor zal zijn.
Wil je nog meer weten over employee engagement binnen het welbekende uitzendkantoor Accent Jobs? Bekijk dan zeker hun volledige pitch én het nagesprek, hieronder of op het YouTube kanaal van Herculean Alliance!
P.S: Ontdek ook de andere laureaten en hun Employee Engagement avontuur!