Employee Engagement Awards 2020
image/svg+xml

Meet the Employee Engagement winner 24Plus

By:

Customer care center 24plus schreef zich bij de Employee Engagement Awards in voor de categorie 50 tot 500 werknemers. 24Plus biedt administratieve en niet-commerciële ondersteuning aan aan hun klanten. In hun vakgebied zijn ze en vaste waarde en hierdoor warden zij de welverdiende winnaars van de Gold Award in hun categorie.

Titiana en Laura vergelijken de dagdagelijkse routines en handelingen die zich voordoen op het werk met een losliggende straatsteen. Je weet doorgaans wel dat die straatsteen los ligt omdat je er elke dag langs loopt maar op een slechte dag kan je dit al eens vergeten. Hoe pak je dit dan juist aan?

“Er is niemand beter geplaatst om een oplossing aan te reiken voor die losliggende straatsteen dan de medewerker zelf.” aldus het team van 24Plus.

Reeds in 2019 startte het customer care center een nieuw employee engagement project, genaamd “continu verbeteringsproject“. Ze stellen de werknemers centraal via een bottom-up benadering. De oplossingen liggen ook eenmaal bij hen. Zij komen elke dag in aanraking met de “bugs” en kunnen hier dus het best op inspelen.

Uiteraard worden hun hardwerkende employees ook beloond voor al hun engagement, improvement ideeën en bijdragen. Zo wordt er per kwartaal één winnend verbeteringsvoorstel gekozen. De winnaar mag dan 3 maanden pronken met de wisselbeker, ontvangt een cadeaubon én mag zetelen in de volgende jury.

Wil je nog meer weten over hoe het bekende customer care center 24Plus inzet op employee engagement? Bekijk dan zeker hun pitch én het nagesprek, hieronder of op het YouTube kanaal van Herculean Alliance!

P.S: Ontdek ook de andere laureaten en hun Employee Engagement avontuur!