De Marketing Trophy is terug: You pitch for awards, we fight for a Trophy. BAM(Belgian Association of Marketing) daagt opnieuw de hele marketing sector uit om mee te doen aan de Marketing Trophy (een aparte ranking en zone binnen de Hercules Trophy) van 26 juni. Are you brave enough, of had je andere plannen op een zonnige vrijdag? Guess not.
Teambuilden, competitie in 12 geweldige challenges, netwerken en een beruchte vibe en after-party met onder andere de Soulbrothers. Sounds like a plan to start your summer, right?
Duval Union, AdSomeNoise, Lago, Proximus, Kinepolis, Mediahuis, Deloitte, SAP, Dell, Carlsberg, Caterpillar, Telenet Business, Randstad, Delhaize, Adecco, Greenyard, Arcelor, M33, Minds&More…het zijn maar een paar voorbeelden van de honderden bedrijven die vorig jaar meededen. Er doen ook niet marketing bedrijven mee en het is dus een ideale manier om zo te netwerken.
Werk jij voor een agency, een advertiser, een mediabedrijf of een ander bedrijf binnen de marketing wereld? Bewijs jezelf dan op de Hercules Trophy in een groep van 5-7 van jouw collega’s of in mixed teams met jouw klanten. Samen met je team battle je tegen steeds tegen andere concullega’s in de 12 Herculeaanse uitdagingen. Geen wachtrijen. En jawel, het is voor punten, en dat werkt! Moet je daarom dan de beste atleten zoeken voor aan je team toe te voegen? Neen, helemaal niet. Diverse teams staan sterker omdat de battles heel uiteenlopend zijn en een portie geluk is niet onbelangrijk.
De laatste 20 jaar hebben er al duizenden mensen deelgenomen aan de Hercules Trophy, in meer dan 10 landen. De vraag is dus niet langer of het werkt, maar wanneer je nu eindelijk gaat inschrijven!? Of ben je niet op zoek naar het perfecte excuus voor een vet feest met de collega’s?
Voor we het vergeten: de CEO’s zullen deelnemen aan het wereldkampioenschap CxO pétanque. Wil je ook uit hun mond eens horen waaom de Trophy zo straf is?
Er bestaan tientallen films over de Hercules Trophy. Hieronder een leuke mood video.