Gebruik gamification voor/tijdens/na je strategy day of bedankfeest. In het laatste kwartaal krijgen we wel eens vaker last-minute vragen van klanten om te helpen met hun off-site strategy days of kerstfeestjes.
Via onze formats en platform zorgen we voor gamification, waardoor de sleutelboodschappen voor het komende jaar makkelijker resoneren met de mensen.
Recent organiseerden we nog met de hele R&D afdeling van Unilin zo’n unieke combinatie van inhoud en games op een inspirerende locatie in de Ardennen. Voor VOKA Vlaams-Brabant organiseerden we een dag rond hun bedrijfswaarden. En ga zo maar door. Het werkt.
De klant kiest vaak de plaats en de catering, maar kan ook alles aan ons overlaten. Samen vullen we het hele programma minutieus in met een strakke regie en zorgvuldig communicatieplan. Het platform speelt daar een cruciale rol in, aangezien de deelnemers hier hun identiteit hierin kunnen creëren, elkaar kunnen uitdagen en ons praktische vragen kunnen stellen. Dit bezorgt ons team feeling met het publiek en het voelt aan dat we elkaar al kennen, nog voordat we elkaar gezien hebben. Het teameffect begint daardoor al weken op voorhand te leven en dat maakt de live communicatie des te duurzamer.
Op de dag zelf zorgt ons team ervoor dat de deelnemers veel zuurstof krijgen door maximale interactiviteit in te bouwen. Samen met alle deelnemers werken we aan camaraderie om zo tot meer resonantie te komen. We ontzorgen de interne organisator van typische administratieve en organisatorische beslommeringen, dankzij het platform.
Het Herculean team heeft een achtergrond in de B2B wereld en steeds opnieuw horen we hetzelfde: we hebben de noden van onze klanten perfect begrepen en vertaald naar een vernieuwende oplossing. Dat het enorm plezant is om met ons te werken, komt er als neusje van de zalm bovenop.
Wil jij je plannen voor 2020 meer kracht geven of wil je je medewerkers bedanken voor hun prestaties in 2019? We helpen graag!