Customer Case: LC Packaging investeert in eigen medewerkers. LC Packaging is de toonaangevende specialist in agri-verpakkingen en een wereldwijde specialist in flexibele tussenliggende bulkverpakkingen (FIBC’s). Het meer dan 90 jaar oude bedrijf is een steeds groeiende organisatie, die meer dan 1000 mensen in dienst heeft in fabrieken in Europa, Afrika en Azië.
In België steekt het bedrijf echter een tandje bij. Via o.a. een jarenlange deelname aan Hercules Trophy laat LC Packaging zien dat het investeert in haar eigen medewerkers. En dat loont: de gemiddelde medewerker werkt al meer dan 15 jaar voor het bedrijf.
Ook zij zijn een grote fan. Koen Slaets, Sales Director Benelux, legt uit: “Dit is het vierde jaar dat we deelnemen en we komen volgend jaar zeker terug! De Hercules Trophy in drie woorden, dat is leuk, teamspirit en samenzijn”.
De geschiedenis met Herculean Alliance gaat echter verder dan alleen Hercules Trophy. LC Packaging organiseerde in 2015 ook een mini- Hercules evenement op maat voor haar werknemers. Het evenement bestond uit verschillende teamactiviteiten in combinatie met een heerlijk diner, een prijsuitreiking en feestje. Met andere woorden: LC Packaging blijkt niet alleen een wereldwijd toonaangevende specialist in verpakking en verpakken te zijn. Maar ook een expert op het gebied van teambuilding en feesten.
LC Packaging investeert in haar eigen medewerkers. En dat loont. Zelf op zoek naar een unieke teamformule, familiedag of incentive ter ondersteuning van uw engagementsprogramma? Fabrica, één van de vier pijlers van Herculean Alliance, biedt u een concept op maat, ondersteund door ons platform dat meet, informeert en faciliceert.
Wil jij deelnemen aan de volgende editie van de Hercules Trophy? Schrijf je hier in!