Intersoc

Intersoc blaast 70 kaarsjes uit

Herculean Alliance organiseert totaalconcept voor 70 jaar Intersoc.

Intersoc, in Vlaanderen vooral bekend van de vele bergvakanties voor gezinnen, is dit jaar 70 jaar geworden. Deze bijzondere verjaardag diende dan ook op een gepaste manier gevierd te worden. En hoe kan deze vakantieorganisatie dit anders vieren dan met een grote familiehappening voor alle gasten die de afgelopen jaren mee gingen op vakantie? En aan wie anders te vragen dan aan Herculean om dit te organiseren?

Het programma van het verjaardagsfeest bestond uit 4 delen:

1. Ochtendprogramma

Voor alle stakeholders, met presentaties, optredens en walking lunch.

2. Familiedag

Voor groot en klein met:

  • Fiets- en wandeltochten rond Leuven
  • Een centrale Village met 2 podia en continue optredens van de vele artiesten van de Intersoc vakanties, net als stands van de sponsors en partners
  • Meer dan 30 sportieve activiteiten in diverse thema’s, waar iedereen zich volop kon op uitleven, zoals de Eliminator, obstacle race, ponycycles, wackamole,…
  • Aparte zone voor kleine kinderen, Oekkieland, met aangepaste activiteiten op kindermaat en kinderanimatie
  • Stripheld Jommeke kon uiteraard ook niet ontbreken. Speciaal voor de verjaardag van Intersoc kwam er een nieuw Jommeke’s album uit, “De Jungfrau smelt”. Jommeke was de hele dag aanwezig voor een meet & greet met de deelnemers. Ook de weduwe van stripauteur Jef Nys was eregaste op de Familiedag.

3. Crew Trophy

Een korte en intense challenge op het einde van de namiddag voor alle Intersoc medewerkers. De vrijwilligers die steeds ten dienste staan van de vakantiegangers hadden op die manier de kans om zelf ook te kunnen genieten van de sportinfrastructuur. Meer zelfs, ze konden zich tegen elkaar meten in een heuse competitie tussen collega medewerkers.

Herculean Alliance organiseert totaalconcept voor 70 jaar Intersoc.

4. Bedankingsfeest

’s Avonds werden alle medewerkers en vrijwilligers ook nog eens uitgenodigd voor een groot feest in de Intersoc Village, met lekker eten en drinken voor iedereen. Daar werden ze getrakteerd op een optreden van Jelle Cleymans en El Bandidos, geflankeerd door topzangeressen Free Souffriau en Clara Cleymans. Daarna namen DJ’s Deve en Matizz het over, om het feest tot in de vroege uurtjes te laten duren.

In totaal verwelkomden we zowat 4.000 gasten op het Intersoc feest, gaande van VIP gasten, actieve sporters, families met zowel kleine kinderen als tieners, vijftigplussers en medewerkers. Het programma vond plaats op 2 plaatsen: de lokalen van de CM en het Provinciedomein, beiden gelegen in Kessel-Lo.

https://www.facebook.com/weactivatepeople/videos/1144302072429848/

De organisatie omvatte niet alleen het project management van de dag, maar ook het coördineren van de inschrijvingen voor de verschillende trajecten via het platform met online betalingen. Ook het mobiliteitsplan, veiligheidscoördinatie, de competitie en het entertainment behoorden tot het takenpakket van het Intersoc-Herculean projectteam. Voor de families werd het een reuzegezellig terugzien van vrienden en animatoren die ze hebben leren kennen op vakantie. De medewerkers, partners en sponsors beleefden een onvergetelijke dag, die hen trots maakte om deel uit te maken van een unieke organisatie.

En voor Herculean was het een bevestiging van wat we het liefst doen: actief luisteren naar onze klant en in co-creatie een nieuwe wow-ervaring tot stand brengen, samen met onze klant.

Op zoek naar een partner voor je eigen concept?

Herculean Alliance helpt om uw employee engagement te verbeteren door events zoals teambuildings, familiedagen of bedrijfsevents. Ons online platform zorgt voor effectiviteit.

Maak van uw events moments that matter! Meet en verbeter de cultuur binnen jouw tribe.

Uw bedrijfscultuur is uniek. Uw merk is er één uit de duizend. En dat unieke gevoel moet zich ook vertalen in de manier waarop u interageert met uw fans, klanten, medewerkers, hun familie of andere stakeholders tijdens grote en kleine samenkomsten.

Een event organiseren is vandaag niet zomaar wat catering bestellen en een podium vullen met allerhande goden. Maar al te vaak worden events gezien als “live communication“. Dat zijn ze zeker, maar wij geloven dat op elk event – klein of groot – steeds de cultuur niet mag vergeten worden en dat je je mensen zelfs kan betrekken bij de organisatie.

U wil dat uw mensen ware ambassadeurs worden van uw organisatie, club of merk. Van uw tribe dus. U wilt dat ze samenwerken en net dat tikkeltje verder gaan. U wil dat ze naar uw event toeleven en dat u daar zo weinig mogelijk extra werk aantrekt. De combinatie van ons platform en onze festival en B2B know-how lossen heel wat uitdagingen voor u op. We co-creëren met heel veel plezier.