Het verhaal van Gilbert De Clercq

Gilbert De Clercq zet in op employee engagement. De internationale transporteur en logistieke speler, is al enkele jaren fan van de Hercules Trophy. En eerlijk gezegd: Dat gevoel is nogal wederzijds!

Naarmate we het innovatieve familiebedrijf beter leerden kennen, bleek er achter hun deelname aan de Hercules Trophy toch veel meer te zitten. Niet alleen zetten ze in op versterking van de teamgeest. Ook netwerken met andere bedrijven, het in de verf zetten van hun merk en alles rond employer branding is heel belangrijk. Wanneer je hun bureaus binnenwandelt, is de nadruk op de mensen een van de eerste zaken die opvalt. Inzet en gedrevenheid aanwakkeren bij de collega’s: dat is wat het dagelijkse verschil maakt.

Zoals wel vaker gebeurt bij klanten, start de Hercules vibe maanden op voorhand. Er wordt gewerkt aan de persoonlijke, bedrijfs- en teamidentiteit, teams dagen elkaar uit, supporters beginnen online te stemmen, de strategie wordt besproken,… Kortom, onze fans komen voorbereid en “pumped” naar de Hercules Trophy. En dat maakt het nu net zo effectief als instrument voor employee engagement. Het zijn de “moments that matter” die belangrijk zijn voor de medwerkers.

Laat Gilbert De Clercq nu net daarin toch nog een tikkeltje heviger zijn dan de doorsnee Hercules klant. Dit zorgde ervoor dat ze dit jaar tweemaal in de prijzen vielen op Hercules Trophy Mechelen. Niet alleen haalden ze een recordaantal online stemmen binnen. Ook wonnen ze de prijs voor de Mooiste Teamfoto, met een prachtige compositie vol emotie en dramatiek.

Bekijk hun eigen filmpje en lees er alles over op hun website.

Heb je zelf een leuke testimonial over jouw Herculeaanse ervaring op je website staan? Laat het ons weten, dan zetten we je in de picture!

Meedoen aan de Hercules Trophy?

Hercules Trophy is een B-2-B team festival dat zijn gelijke niet kent. Teambuilden, netwerken en vooral medewerkers en hun families bedanken. Gamification ten top. Door honderden bedrijven te combineren kunnen we een zeer hoge kwaliteit aan een lage kost garanderen. Hercules Trophy kan terugvallen op meer dan 20 jaar ervaring met duizenden deelnemers uit kleine en grote bedrijven. Hercules Trophy is een onderdeel van onze Arena business unit.

After-Movie Hercules Trophy 2019

An epic weekend with thousands of fans celebrating 20 years of positive energy, camaraderie and team work. #teambuilding #competition #networking #employeeengagement #employerbranding #festival #party

Geplaatst door Hercules Trophy op Maandag 24 juni 2019